Eu - valet

Imorgon så ska jag jobba från kl 10 - 00  som valförrättare, så idag ska jag för det mesta förbereda mig och läsa på alla papper jag har fått så att jag inte gör något fel imorn :P

Jag har redan röstat, men ska ändra min förtidsröst imorn och rösta på Ardalan Shekarabi istället.
Han vill att man ska:
 1. Förbjuda sms-lånen och skärpa kraven på bankernas kreditgivning.
2.  Göra det enklare att komma ur skuldfällan.
3. Stärka skyddet mot diskriminering.
4. Utveckla storstädernas förorter.
5. Bryta handeln med Israel tills de inleder fred med Palestina.

Ardalan Shekarabis namn finns med på Socialdemokraternas valsedel.


Alla ni som är 18 år och över: Gå till er närmaste vallokal imorgon och rösta på den ni tycker passar bäst till att sitta i Europaparlamentet. Låt inte er röst gå förlorad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0