Enköping

Idag så fick jag en liten längre sovmorgon för chefen hade lite saker att fixa. Han hämtade upp mig kl 12 och två timmar senare så var vi framme i Enköpings-torg. Vi säljer våra Ulvagubbar för 40 kr/styck och när vi kommer fram till torget så ser jag att det är andra som också står och säljer jordgubbar för 15 kr. Vi satte upp bordet ändå och det gick skit DÅLIGT. På 4 timmar så sålde jag BARA 13 askar och det är det sämta jag har sålt hittils. Det var omöjligt att sälja mina jordgubbar när det fanns ett bord framför som sålde sina jordgubbar för 15 kr/styck. Chefen hämtade upp mig och så fick jag stå i Stockholmrondellen och sälja där en stund och där lyckades jag sälja 3 askar till. Det här var verkligen min sämsta försäljningsdag och jag hade skit tråkigt för att inga kunder kom. Enköping var verkligen inget bra ställe.
Imorgon så ska jag vara ledig från jobbet och åka till GrönaLund med tjejerna. Det ser jag verkligen framemot och det kommer säkert bli dunder. Nu ska jag umgås lite med familjen och sen gå och lägga mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0