5/6 - 09

Igår så fick jag besök av Sanna. Hade inte träffat henne på jätte länge så det var trevligt.


Idag så ska jag till Fyrisskolan 12.30 med Jossra och Rafif och kolla när alla studenter springer ut. Om 364 dagar, 4 Juni nästa år, så är det min tur att ta studenten från Fyrisskolan så jag vill se i år hur det ser ut för att jag inte hade möjligheten att göra det förra året eftersom att två av mina kusiner tog studenten från Bolandskolan. Efter Fyrisskolans utspring så ska ska Lundellska skolan springa ut från Uppsala slottet kl 14 och då ska jag kolla på när Sanna och Joweria springer ut och tar studenten.




Ett stort GRATTIS till Sanna, Joweria, Rania, Samar, Malika, Sweet, Sesanit, Sefika och alla andra som tar studenten i år. Önskar er all lycka och framgång i livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev att du och dina vänner plattade håret. Har ni lockigt egentligen och plattar ni varje dag? Är det inte skadligt för håret?

2009-06-05 @ 17:44:13
Postat av: Safi

Anonym: Självklart så plattar vi inte håret varje dag, fast vi har det lockigt. Det är skadligt för håret men om man använder rätt produkter så är det nog inte så farligt. Sköter man håret rätt och använder inpackningar och värmeskydd så är det inget problem.

2009-06-05 @ 23:10:54
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0