3/6 - 09

Har haft mitt allra sista prov idag. Det gick skit bra och det var så skönt att gå ut från skrivsalen när provet var över. Nu har jag inget skolarbete kvar att göra och jag är äntligen fri. Gick och pratade med min mattelärare idag för att kolla om jag hade klarat av matte nationella men han hade inte rättat provet än. Jag kommer få göra IG prövning den 10 eller 11 Juni om jag har fått IG på nationella, men det återstår att se om jag har fått det eller inte. Ska leta upp matteläraren på måndag för att få reda på mitt betyg för då har han rättat provet så jag får hoppas på det bästa.
Jag ringde Lollo igår för att gratta henne och då berättade hon att hon skulle ta flyget om ett par timmar till Sverige. Jag blev helt överraskad och hon kom fram idag runt 12 tiden så efter skolan så mötte jag Jossra och så åkte vi och träffade Lollo. Det var så skönt att få träffa henne igen och se att hon mådde bra och hade haft det bra för hon hade inte varit här på jätte länge. Synd att hon åker tillbaks till Libanon redan på måndag, så man ska verkligen ta vara på tiden då hon är här för att man vet aldrig när hon kommer tillbaks till Sverige. Vi tog ut Melissa en stund och satt på gården och promenerade en stund och sedan så åkte vi hem.
Nu är jag hemma och ska snart hem till Johainna för att hjälpa hennes syster Odett med en sak.

Kommentarer
Postat av: Jossra

haha smygfotad! du e så söt :*

2009-06-03 @ 23:32:31
Postat av: Safi

hahaha :P

2009-06-04 @ 09:06:37
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0