30/6 - 09



Godmorgon :) Det är så sjukt att jag har vaknat såhär tidigt varje dag i snart en vecka. Det är absolut inget jag skulle ha gjort om jag inte hade jobbat eller haft ledigt, för varje sommar så brukar jag sova varje dag till 14 - 15 men den här sommaren har verkligen varit annorlunda. Men det känns ändå skönt att få något gjort istället för att bara sitta hemma eller göra samma sak varje dag. Efter Milano så har jag haft den där känslan att jag måste förändra mitt liv på något sätt och sluta göra samma sak varje dag. När jag jobbar hela dagen så försvinner jag på något sätt från alla mina vänner och familj/släkt och det känns som om mitt liv har förändrats, ibland till det sämre och ibland till det bättre, men jag behöver variera mina dagar så att jag inte hamnar i en depression eller något sånt snart. Aya, jag fattar inte själv vad jag har skrivit, men snart så ska jag iväg till Enköping. Chefen ringde mig nyss och gav mig en halvtimme extra sovmorgon och sen så hämtar han upp mig och då åker vi. Hoppas verkligen det går mycket bättre där än vad det har gjort i Uppsala. Ni får ha en underbar dag och njut av solen så länge den varar och ät en massa somriga jordgubbar. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0