29/6 - 09

Godmorgon :) Uppdateringen på bloggen har minskat rejält, men jag har inte tid längre nu när jag jobbar. Under dagen så jobbar jag och på kvällen så vill jag bara umgås med vänner och familj så jag sitter inte vid datorn så mycket längre. Men jag ska försöka uppdatera så fort jag kan. Ska snart iväg och jobba och jag har ingen aning om vart jag ska stå och sälja jordgubbar idag. Det löser sig väl när vi är där. Johanna ska också börja jobba idag och få betalt för det. Hon kanske får jobba i Enköping idag. Det är en bit bort, men det kommer nog gå bra ändå.
När jag kom hem igår från Graneberg så var min morbror hemma hos oss och han lovade att han skulle komma idag och köpa jordgubbar från mig. Bra, för då kan jag få sällskap också när jag sitter där helt ensam. På kvällen var jag hemma hos Jossra till halv 12 och sen så gick jag hem, duschade och gick och la mig. Nu ska jag gå och duscha och sen åka iväg. Ska försöka uppdatera senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Rafif

'LSKLINGAAAAAAAAAR jag saknar er j'tte mkt hoppas allt e bra med er hihih sj'lv s[ m[r jag underbart tihihi jag sitter nmed kadde nu vi ska snart ut o h'rja hahah kaddes f;rlovning 'r nu p[ torstad s[ vi har fullt upp med att fixa o trixa massa saker ha det b'st massa pussar och varma kramar h'lsa alla moaaaaah

2009-06-29 @ 17:21:10
Postat av: Safi

Rafif: Jodå, det är bra med oss också. Skönt att höra att du mår bra och att du har roligt. Hälsa Kadir jätte mycket, och hoppas ni kommer tillbaks snart. Puss

2009-06-29 @ 23:33:02
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0