29/6 - 09

Hej :) Idag har jag jobbat på samma plats som igår, alltså utanför Dax. Fick besök av min mamma som kom och höll mig sällskap en stund. Det var trevligt, och så fick hon se hur jag jobbade. Det gick ganska bra och runt 18.30 så slutade jag. Fick skjuts hem och väl hemma så tog jag det bara lugnt och kollade på Mommas Boys. Nästa vecka är det final och jag längtar efter att få veta hur det kommer sluta.
Efter några timmar så gick jag ut och tog en kort promenad med Johanna och sen så gick jag tillbaks hem. Jag har fått så mycket sol på mig de senaste dagarna så att min kropp har börjat flagna. Är helt svart på axlarna och armarna och huden börjar försvinna, och så har jag fått äcklig soleksem på armarna och jag ska försöka undvika solen imorn. Det är första gången jag får soleksem och jag har ingen aning om hur jag ska få bort det, men jag undviker att röra vid det för jag har en känsla på att det kommer bli mycket värre än vad det är nu.
Imorgon så ska jag tydligen jobba i Enköping så hoppas det går bättre där. Skönt i alla fall att komma bort från Uppsala en hel dag. Nu ska jag sova, är ganska trött och jag har en lång dag framför mig imorn. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0