2/6 - 09

Igår så hade jag ett naturkunskapsprov och med hjälp av Madde så gick det helt okej faktiskt. Efter provet så följde Madeleine med mig in till stan där vi mötte upp Rafif. Vi gick runt lite och köpte glass och satte oss utanför McDonalds och åt. Rafif åkte hem efter en stund och Johanna kom och mötte oss och så gick vi tre till en rättegång. När rättegången var över så åkte jag hem och kollade på The Hills och sedan så gick jag ner till fritidsgården och träffade Johainna. Det var tjejkväll där och Aida lärde ut tjejerna att dansa. Efter en timmes luffande så rörde jag mig hemåt och pluggade hela kvällen på mitt rättskunskapsprov som jag hade idag och det gick skit bra faktiskt. Det var fem lätta frågor. En fråga var att man skulle svara på skillnaden mellan köplagen och konsumentköplagen och då skrev jag ett fel, och det var att köplagen är dentrerad, fast jag menade att köplagen är dispositiv. Hade glömt bort ordet dispositiv och kunde inte komma på det medan jag satt och skrev provet så jag hittade på ett eget ord haha :P
Just nu så är jag hemma och ska snart börja plugga till mitt SISTA prov som jag har imorn. Det är ett engelska prov/test och efter att jag har gjort den så är jag äntligen FRI från allt skolarbete och då kan jag äntligen bara ta det lugnt och bara koncentrera mig på roliga saker. Någonting ännu bättre är att jag är ledig på både torsdag och fredag :D och sedan så är det bara en vecka kvar tills vi får sommarlov :D
Ett sommarlov behövs verkligen just nu för andra året i gymnasiet har varit ett rent helvete !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0