24/6 - 09

Så har man lyckats att vakna tidigt igen :) Det blir någon sorts överkompensation för igår för då vaknade jag jag runt 14. Det är inte bra att sova bort hela dagen, så jag valde själv att vakna tidigt så att jag hinner göra mer saker. Igår så åkte jag med Yeliz och Melissa till Gränby Centrum runt kl 18. Yeliz shoppade, vi åt i Burger King och så träffade vi Rana en stund. Efter två timmar så skjutsade Yeliz hem mig och då kom Johanna hem till mig.

Melissa och hennes roliga grimaser :P



Satt hemma en timme och sen tog gick jag ut och satte mig med Jossra och Johanna. Myggorna dödade mig och attackerade min kropp grovt igår. De senaste tre dagarna så har jag säker förlorat minst 1 liter blod från kroppen på grund av de jävla myggorna. Ja, mitt blod är populärt och myggorna älskar att lämna ifrån sig stora skitfula myggbett på mina armar, rygg, lår och ben innan de ger sig iväg. Jag har skitsvårt för att låta bli att klia och det resulterar i att de bara blir större och större. Var tvungen igår att springa hem till Jazz och hon hjälpte mig sätta på tandkräm på de fula myggbetten så att jag skulle sluta klia och det hjälpte faktiskt. Jag ska till centrum snart och besöka bibilioteket och betala en liten avgift jag har på mitt bibliotekskort så att jag kan låna någon bok inför sommaren. Sen kanske jag går till apoteket och köper myggmedel så att de jävla myggorna kan låta min kropp och mitt blod vara ifred. Om ett par timmar så ska vi åka till Graneberg med tjejerna och spendera hela dagen där. Jag tror även att min släkt kommer vara där och grilla. Perfekt, om man nu blir hungrig.

Kommentarer
Postat av: Haedil

Vill du bli veckans blogg? :)

Va med Och tävla i min blogg :)

Anmäl dig innan fredag :)

2009-06-24 @ 16:46:42
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0