22/6 - 09

Idag så fyller lillasyrran Rafa år.
Hon fyller 13 år och det ska
firas med jordgubbstårta och
annat gott. Men först så ska
jag följa med lillasyrran in till
stan där hon ska få shoppa
en massa kläder, och sen så
ska vi äta ute. Jag vakna ganska
tidigt idag eftersom det är så
jävla varmt i mitt rum under
sommaren, så jag gick upp
och väntar nu på att Våra Bästa År
ska börja. Det är en snubbe hemma
hos oss nu och lagar vår ugn, så
när han går så ska jag duscha,
och sen åker jag ner till stan
med födelsedagsbarnet.
Det är mycket bättre att hon
följer med själv och köper
det hon vill ha i present, än
att jag köper något som hon
inte ens vill ha, för det blir så
krångligt och jobbigt att lämna
tillbaks de oönskade presenterna
senare, Hoppas hon blir nöjd med
sin födelsedag och ett stort
GRATTIS till lillasyrran, Nu har min
mamma inga barn under 13 år
längre. Hon har bara en massa
tonåringar hemma :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0