22/6 - 09

Hej alla läsare :) Idag har jag hunnit med mycket eftersom jag vaknade skit tidigt, redan 8 på morgonen. Till kl 12 så tog jag det lugnt, lyssnade på musik, kollade på tv, satt vid datorn och fixade mig. Kl 12 så åkte jag ner till stan med Rafa. Vi gick till Dragon Palace och åt lunch där. Det var första gången för Rafa att äta där och hon tyckte om det, men hon föredrar fortfarande att äta i Fugu. Som vanligt så var maten underbart god och efter att vi hade ätit klart så gick vi runt i affärer och Rafa shoppade en hel del. Vi mötte Johanna och hon hängde med oss en stund, och sen så mötte vi även Ghada och Bebisen och så gick vi runt med de i stan. När vi var klara med allt så åkte jag, Rafa, Bebisen och Ghada hem till oss. Var hemma knappt en halvtimme innan jag åkte till Graneberg och träffade Jossra och Aida. Satt där med tjejerna i en timme och sen så åkte vi hem och jag är helt ensam hemma nu. Mina föräldrar är i Stenhagen hos min morbror. Tänkte följa med, men orkade inte. Behöver vara själv en stund. Senare ikväll så ska jag nog fika med Jossra och Aida någonstans här i Gottsunda, men det får ske efter att Mommas Boys har gått slut. Det börjar om en timme :D. Jag är helt besatt av den serien och har letat som fan på internet så att jag kan kolla på alla avsnitt i förväg, men det går tydligen inte. Aja, nu ska jag avsluta detta inlägg med en bild på Bebisen (den lugna versionen av honom).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0