21/6 - 09

Igår så färgade jag Jossras hår hemma hos mig och när vi var klara så åkte jag till sjukhuset med mina föräldrar. Min morbror har legat i akademiska i några dagar. Stackaren har brutit benet på tre ställen och ska snart operera sig, så vi åkte dit och hälsade på. Efter två timmar så mötte vi Sanna och så åkte vi alla hem. Sanna hade precis kommit tillbaks från Magaluf som ligger i Mallorca så hon hade en hel del att berätta om. Vi satt inne hos mig och tog det lugnt, och senare på kvällen så gick vi förbi Jazz en stund som kom hem från Arvika för någon dag sen. VI satt där en stund och sen så gick vi hem till mig och kollade på film. Vi somnade runt 03 och Sanna vaknade skit tidigt idag. Hon försökte få mig att resa mig upp men lyckades inte så jag somnade om, och hörde inte ens när hon gick :P hahaha

Sanna :)


Jag har spenderat nästan hela dagen med att kolla på Mommas Boys så jag har inte gjort något vettigt alls idag. Jazz, Lamja och Nazmi är här och vi ska snart äta.

Min pappa kom precis hem med 7 kg potatis och det köpte han för 3, 50 kr. HAHA riktigt kap !!

Kommentarer
Postat av: mariana DG

söötast

2009-06-21 @ 20:19:01
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Matea

Åh vad söt hon är =)

2009-06-21 @ 23:00:25
URL: http://mateamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0