19/6 - 09

OM MIG
1. Vad heter du?
Safi.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kanske Lina..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Min mamma hade bestämt sen hon var liten att hon skulle ha en dotter som heter Safi :P
4. Vilket stjärntecken är du? Vågen.
5. Vilken årgång är du? 1990.
6. Vart bor du? Gottsunda, Uppsala.
7. Bott utomlands? Nej.
8. Flyttat antal gånger? 3 gånger.
9. Vart skulle du vilja bo? Spanien, Italien, Egypten och Abu Dhabi.
10. Vilken skolklass? Ska börja tredje året i gymnasiet efter sommarlovet.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag har ingen aning, men jag vill kunna hjälpa andra människor.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? ca 155 cm.
2. Hur mycket väger du? 52 kg.
3. Hårfärg och frisyr? Brunt hår, skiftningar mellan ljus- och mörkbrun.
4. Ögonfärg? Bruna.
5. Mest nöjd med? Mina naglar.
6. Minst nöjd med? Magen.
7. Skostorlek? 36,37.
8. Glasögon? Ja, men använder linser.
9. Har du några piercingar/tatueringar? 6 hål i öronen.

FAVORITER
1. Filmer? Coyote Ugly, Step Up 1 och 2, Twilight och många fler.
2. Låtar? Mest R&B.
3. Årstider? Mellanösterns Sommar.
4. Mat/dryck? All fet mat. Juice och Energidrinkar.
5. Djur? Tycker inte om djur.
6. Färg? Blå, rosa och svart.
7. Parfym Escada.
8. Tv-program? Desperate Hpusewives, Prison Break, Privilieged m.fl.
9. Ämne i skolan? Geografi och Psykologi.
10. Sysselsättning? Shoppa och umgås med vännerna och släkten.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Svart skinnjacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta ballerina, svart och vit-prickiga skor med liten kilklack och ett par "farmorsskor" som min moster säger :P.
3. Favoritfärg på kläder? Svart och ljusrosa.
     4.Favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa sommarklänningar, flip-flops, söta väskor och nya jeans.
6. Favoritaffärer? H&M och Gina Tricot.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Ca 700 - 800 kr.
8. Favoritmärke? Har inget speciellt favoritmärke på kläder.
9. Vad har du för byxstorlek? 26 på jeans och 34/36.
10. Vad har du för tröjstorlek? 32,34 och 36.

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan.
2. Vilken färg på tapeterna? Gulvit :)
3. Vilka färger har rummet i i övrigt? Brunt.
4. Favoritmöbel i rummet? Min säng och garderoben.
5. Vad vill du ändra där inne? Typ allting :P Vill ha en soffa i rummet, en dator och kanske en fondvägg.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja.
b) Video/dvd? Nej.
c) Dator? Nej.
d) Stereo? Nej.
e) Telefon? Nej.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gården.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover, kollar på tv, läser, byter om och umgås med vännerna.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Johanna och Madde ibland,
10. Favoritpryl i rummet? Min spegel och alla mina saker.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Said.
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar.
b) Skolväska just nu? Har ingen skolväska.
c) Handväska eller liknande just nu? Kalender, Läppglans, Parfym, Ipod, Penna, Liten Hello - Kitty sminkväska och alla mina kort.
3. Vad är du beroende av? Choklad, Cigg, Mobilen, Datorn, Mina vänner och Familjen.
4. Vilket land kommer du i från? Ursprungligen så kommer jag från Palestina.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Använder inte lypsyl.
6. Vad tror du på? Att alla har en livsuppgift.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Islam.
8. Vad köpte du senast? Kläder :D.
9. Har du nåt husdjur? Nej, men har haft 5 kaniner sammanlagt.
10. Vad bor du i? Lägenhet.

GREJER
1. Plånbok: Har ingen.
2. Tandborste: Rosa och vit.
3. Smycken: Milano armband.
4. Solglasögon: Använder mammas.
5. Nagellack: Ljusröd.

Kommentarer
Postat av: anonym

du heter inte safi du heter safah..!!

2009-06-19 @ 14:50:36
Postat av: Safi

Anonyma Tagreed: Det är Safa och inte safah.. varför kallar du mig Safi för om du nu påpekar att jag heter Safah?

2009-06-19 @ 20:04:06
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0