18/6 - 09

Favoritcafé: Cosmo.
Favorittidning: Solo.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min lila festklänning.
Längd: 1.55.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart.
Jag tränar: Nej.
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Helt pigg.
Är det nåt du absolut inte äter: Sushi.
Kläder just nu: Mjukis och ett rosa linne.
Vad sa du senast: Stäng inte av hemsidan! till min pappa.
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: SLÖSARE !
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4 - 5 :)
Vad ska barnet/barnen heta? Adam, Amir, Destiny och Lina.
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Nej, inte alls.
Rädd för insekter? Nej, haha älskar att hålla i spindlar.
Bästa bok? Hittils så är det Shoo Bre.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vill tatuera mig.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Använder du knark? Nej :S
Kaffe, te eller inget? Cappucino.
Har du en besatthet? Japp, är besatt av mobilen och datorn :)
Civilstånd: Singel.

Kommentarer
Postat av: ღDesignByMillyღ

Tittar förbi och önskar dig en underbar dag och hoppas att du mår toppen!



Kram!

2009-06-18 @ 07:15:06
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Haedil

rösta på mig :)

Nr: 7

reav.blogg.se/2009/june/rosta-2.html#comment

Puss ;*

2009-06-18 @ 11:57:29
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Haedil

Tack så mkt :)

2009-06-18 @ 13:08:49
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0