15 saker om mig

1. Älskar att lösa korsord även om jag är sämst på det.
2. Journalist var drömyrket för ett par år sedan.
3. Planerar på att inte studera vidare efter gymnasiet.
4. HATAR katter och tycker att deras ögon är läskiga.
5. Har varit i Palestina 4 gånger under min uppväxt.
6. Har aldrig sommarjobbat.
7. Trodde på att häxor och spöken fanns när jag var liten.
8. Min mamma tvingade oss alltid att äta upp all mat på tallriken när vi var yngre, annars så blev vi bestraffade med att vi inte fick gå ut.
9. Min favoritfilm är Coyote Ugly.
10. Jag dansar aldrig.
11. Jag använder sällan parfym.
12. Prenumererade på tidningen FRIDA när jag var 14 - 16 år.
13. Jag var bäst på Super Mario (Nintendo 64) när jag var yngre. Bättre än mina bröder till och med.
14. Fick min första mobil när jag var 10 år, en Nokia 3310.
15. Jag hade minst 20 stycken brevvänner när jag var runt 10 - 12 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0