13/6 - 09

Igår och idag är det Gottsundadagarna. Det är en typ som en "mini festival" som hålls för de som bor i Gottsunda. I år så finns det även några karuseller på plats och en massa uppträdanden. Vi tjejer gick förbi igår och lyssnade på musiken en stund och träffade annat folk. Gick förbi min morbror en stund för att hälsa på för att han kom nyligen hem från Egypten, och sedan så gick jag tillbaks till Gottsundadagarna.

Rami och Rawia



Det spöregnade igår och jag stod under regnet hela kvällen. Jag frös ihjäl och när jag kom hem halv ett på natten så sprang jag in till badrummet och satte på varmaste vattnet och badade. Hade ingen känsel i kroppen men efter 15-20 minuter så började känseln komma tillbaks. Ja ni, så mycket frös jag igår så att jag tappade all känsel. Det skulle inte ens ha gjort ont om någon hade kapat bort min arm igår kväll för jag kände absolut INGENTING.

Mina föräldrar är hemma hos min moster i Nybygård och killarna är i Gottsundadagarna och jag sitter hemma med Rafif och Jossra. Jag ska snart börja fixa mig och sen så drar vi till Gottsundadagarna som ligger i Gottsunda centrums parkering. Kom dit så ses vi där ikväll.
Ikväll så ska Hassman (grannen) uppträda :D så ta på er varma kläder och kom dit och kolla på :D

Hassman - Number One


Hassman - Why


Hassman - Cold World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0