12/6 - 09

Jag och Johanna åkte till Vaksalatorg kl 14 där Madde och Selma hämtade upp oss med bilen. Vi alla åkte sedan till Gränbycentrum där Selma skulle fixa några saker, och sen så åkte vi alla hem till Selma. Selma körde en cab idag fast det regnade och jag och Johanna fick sitta där bak så all vatten kom på våra säten, så vi kunde inte sitta som vanliga människor för annars så skulle vi bli helt blöta :P Det löste sig och det slutade regna så kraftigt efter ett tag. Vi var hemma hos Selma en stund och sen så åkte jag och Johanna tillbaks till Gottsunda. Vi gick förbi centrum och kollade på alla karuseller och sen gick vi hem till mig i regnet.







Jag är helt blöt och det regnar jätte mycket ute men det ska inte få hindra mig från att gå ut. Har tagit på mig värsta luffarkläderna och jag och Johanna ska snart till centrum och träffa Rafif och Jossra. Ska tvinga Jossra och Johanna åka karusellerna med mig även om vi kommer bli ännu blötare :P

Kommentarer
Postat av: Rafif

MINA SNYGGA ÄLSKLINGAR <3

2009-06-12 @ 21:23:00
Postat av: Safi

haha tack RFO :D <3

2009-06-13 @ 16:35:03
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Rafif

hahaha inget att tacka för älskling <3

2009-06-14 @ 19:05:08
Postat av: Safi

<3

2009-06-15 @ 01:09:13
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

GULLUNGAR :D

2009-06-15 @ 15:03:16
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0