Spådom

Igår så spådde jag mig som sagt och JA jag tror på spådom och sånt skit fast folk hela tiden säger att ingen kan se vad som kommer hända. Det är en kul grej att göra och det som sägs brukar faktiskt hända.


Jag känner mig mer trygg nu än vad jag gjorde förut och det håller jag med om. Jag planerar en resa och det kommer ske inom 6 månader och jag kommer komma tillbaka och det är sant. Sen jag kom tillbaks från Milano så har jag drömt om att återvända och det har jag planerat att göra i oktober. Detta år har börjat bra för mig och det kommer fortsätta gå bra för mig under detta år. Det håller jag väldigt mycket med om, visst det han hänt lite negativa grejer men inget allvarligt som jag inte har kunnat klara av. Jag ska ta hänsyn till nr 6 under den här perioden för det numret
kommer ge mig tur och göra mig lycklig
. Jag förstod inte precis vad hon menade, men jag ska tänka på det lite mer. Jag kommer få det jag önskar men jag gör lite fel saker ibland och jag måste vara försiktig så att jag inte hamnar i fel väg men just nu så är jag på rätt väg i livet och jag måste vara försiktig så att det fortsätter gå bra för mig. Jag tror jag förstod vad hon menade med det och jag ska inte fortsätta göra de negativa sakerna jag gör nu. Jag är orolig för min familj men det kommer att bli bra. Förstod inte alls vad hon menade för jag har inget att vara orolig för när det gäller min familj. De här tre månaderna är en prövningstid för mig och väldigt viktiga. Vad jag gör under de här tre månaderna kommer ha en
stor påverkan på mig i framtiden
. Någon i familjen kommer skiljas åt. Det handlar inte om skilsmässa men någon i familjen kommer typ försvinna ett tag. Jag blev väldigt orolig när hon sa sådär och jag har en aning om vem det kan handla om och hoppas verkligen den personen inte gör några fler misstag. Jag kommer ha tre barn i mitt liv. Innan så har jag fått höra att jag ska få två barn, men nu är det andra gången det sägs att jag kommer få tre barn. Antal barn spelar ingen roll för mig och jag kommer bli glad oavsett hur många barn jag får. Jag kommer vara med om två förlovningar innan jag gifter mig. Jag har redan varit förlovad en gång och jag sa det till henne och det räknades med, så en till förlovning och sen så gifter jag mig hahahaha. Jag kommer få en bra framtid och det kommer gå bra för mig i universitetet och jag kommer ha en högklassig position i mitt yrkesliv. Just nu så vill jag inte ens gå på universitetet och jag är ganska bestämd på den punkten men tydligen så kanske jag ändrar mig om ett par år.

Kommentarer
Postat av: shirin

hur spådde du dig??

2009-07-29 @ 13:00:28
Postat av: Safi

Shirin: Jag spådde mig genom att kasta mynt sex gånger på golvet och mynten skapar ett mönster som sedan spåkvinnan kan läsa av.

Annars brukar jag även spå mig med kort.

2009-07-30 @ 12:27:52
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0