Jossras 18 års dag

Igår var verkligen en jätte stressig dag. Åkte ner till stan med Johanna för att köpa skor och klänning och hittade vad jag behövde ganska snabbt. Gick fram och tillbaks till Jossra för att lämna saker och när jag var klar med nästan allt så började jag fixa mig. Blev klar runt kl 18 och då gick jag hem till Jossra där hon skulle ha en middag för sina närmaste vänner. Det bjöds på pizza, tårta och chips. Jätte gott var det, och när vi var klara med allt så gick vi hem till Jossras bror där vi hade hela lägenheten för oss själva.

FÖDELSEDAGSBARNET :D



Kvällen var dunder och här kommer en massa bilder!




























Jossra, hoppas du hade en lyckad dag/kväll för det hade vi alla andra :)

Kommentarer
Postat av: Jossra

Jag hade jätte roligt :D taack alla för att ni kom!!!

2009-07-18 @ 12:57:00
Postat av: Safi

Jossra: JAG HADE OCKSÅ SKIT KUL. Det var verkligen en lyckad dag !

2009-07-19 @ 12:55:10
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0