Gröna Lund

Vi tog tåget från Uppsala till Stockholm 13.09 och när vi kom fram så gick vi till Kungshallen och åt deras goda och mättande kebabtallrik. När vi var klara så promenerade vi hela långa vägen till Gröna Lund. Vi var framme 15.20 ungefär. Vi köpte åkband och började åka karuseller direkt. Åkte BergochDalbanan minst 6 gånger. Katapulten 3 gånger. Insane 1 gång. Extreme 1 gång. Tilt 4 gånger och Frittfall 1 gång. Och så åkte jag självklart andra karuseller också som jag inte vet vad de heter. Vi hade skit kul ! och efter kl 23 så tog vi bussen in till centralstationen och gissa vad? Sista tåget hade redan åkt! Vi fick panik, men det löste sig till slut med hjälp av en gammal vän till mig och vi var hemma 01.45 och mina föräldrar var inte precis världens gladaste människor då hahaha. Jag hade skit kul i alla fall och det här är lätt en dag jag aldrig kommer glömma.

På väg mot Gröna Lund.







I GrönaLund.

Kön mot Insane. Tror ni inte Aida bangar att åka precis när det är våran tur? Jag var helt taggad och sen så bangar Aida men jag ville inte åka själv så vi gick av.

Aida har tur den jäveln och vann två stora chokladaskar.



Jossra och Binta BergochDalbanan :)

Binta i Lustiga huset.

Jag och Binta på kön till Tilt för fjärde gången.

Aida och Jossralilla frittfall för småbarn hahaha



Om en kvart så ska jag gå ner till parkeringen där chefen hämtar upp mig så jag måste nog börja fixa mig nu. Ha en underbar dag alla läsare och njut av solen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0