(A) 13/7 - 09

Jobbade idag i Enköpingsrondellen och det var helt okej. Lyckades inte sälja alla mina lådor, men nästan i alla fall. När jag kom hem så gick jag hem till Jossra. Hennes pappa kom tillbaks idag från Syrien och jag fick två parfymer :D :D jätte snällt av honom att komma ihåg :) Efter Jossra så gick jag hem men ingen var hemma och jag hade ingen nyckel med mig så Rafa fick komma och låsa upp till mig. Hämtade min nyckel och sen så gick jag hem till Ghada och var där med Bebisen. Nu är jag ensam hemma och imorn är jag ledig från jobbet och då ska jag vara med Madeleine hela dagen. Vi ska träffas i stan imorn och sen åka hem till henne i Björklinge och ta det lugnt med några sköna människor.
Nej, nu ska jag göra något vettigt. Ni får ha det så bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0