8/7 - 09

Godmorgon alla läsare :) Jobbade igår i Enköpingsrondellen och det gick väldigt bra fast det var lite dåligt väder ibland. Jobbade i 11 timmar igår och hade sålt 19 lådor i slutet av dagen. Johanna och Rodi kom och hämtade upp mig och sen så åkte Johanna med mig hem. Vi beställde mat som vanligt och Jossra kom hem till mig. Nästan 1/4 av min lön har gått åt mat för jag äter ute VARJE DAG och det måste jag sluta med nu. Visst, att beställa mat kostar bara 60-70 kr och det känns ganska lite, men när man äter ute varje dag så förlorar man skit mycket på det. Har jobbat i 15 dagar nu och ungefär 1000 kr har gått åt mat. Jag kunde ha shoppat 5 tröjor eller ett par jeans av de pengarna istället och det stör mig skit mycket, så från och med IDAG så måste jag SLUTA äta ute.
Johanna sov här ikväll och vi ska träffa chefen 10.20 under min port och åka iväg och jobba, så nu ska jag gå och fixa mig för jag ser helt rutten ut. Ni får ha en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0