6/7 - 09

Igår så gick jag förbi min nyinflyttade kusin en stund och sen så gick jag tillbaks hem och vilade lite. Gick ner till Sun Video och hämtade Melissa och var med henne en liten stund hemma hos mig. Hon har blivit så STOOR och hon växer och växer hela tiden. Det är så sjukt för hon var nyss en liten bebis. När jag lämnade tillbaks henne så gick jag hem till Jossra och var där ett tag och sen så var det bara att gå hem och lägga sig för idag så ska jag jobba i sista rondellen vid Enköping. Kommer sitta i en jordgubbe och sälja jordgubbar och det brukar vara en man där som brukar sälja kokosbollar så jag kommer nog få äta många gratis kokosbollar idag :P haha. Nu ska jag gå ifrån datorn och fixa mig lite. Ni får ha det så bra. Puss


Kommentarer
Postat av: Fatme

oj vad brun du har blivit :O fett fint :)

2009-07-06 @ 21:29:07
URL: http://nallepuuh.blogg.se/
Postat av: Safi

Fatme: Tack gumman <3

2009-07-07 @ 09:25:10
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0