5/7 - 09

Idag fick jag ledigt från jobbet och det var så skönt att få sova hur länge som helst. Johanna vaknade halv 1 och väckte mig så jag gick upp. Vi fixade oss snabbt och åkte in till stan och shoppade en massa saker. Vi träffade på ett gäng italienare och jag var bara tvungen att prata med någon av de. De var inte från Milano men att höra de prata italienska fick mig att inse än en gång hur mycket jag saknar Milano och att jag MÅSTE åka dit en gång till.
Aya, det här är vad jag shoppade idag.

- En tshirt från Gina Tricot.

- Två halsband från Ur&Penn.

- Kroppspeeling, hårborste, läppbalsam och hårsnoddar från Åhlens.

- Ansiktsskrubb från Kicks.

- Shampoo & Balsam, två Depend nagellack, Leggings, Flip-Flop sandaler och bikini från H&M.



Nu ska jag hem till min kusin som nyligen flyttat från Arvika till Gottsunda och hälsa på för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0