28/7 - 09

På söndag så hämtade Yeliz upp mig från min busshållplats och så åkte vi till Gränby centrum och shoppade. Fick med mig några plagg (visar i ett annat inlägg) och när vi var klara så åkte vi till närmaste McDonalds och åt.


När vi hade ätit så följde jag med Yeliz och Melissa hem. Vi tittade på tv och tog det lugnt. Jag försökte lära Melissa att räkna till fyra och det gick inte bra alls. När hon skulle repetera det jag sa så sa hon istället tre tre fem. Jag ba NEEJ ett två tre fyra. Melissa: tre tre fem HAHA. Jag gav upp efter ett tag när det inte var någon idé att fortsätta men jag försökte i alla fall. Varenda gång vi är ute med henne så ska hon alltid hälsa på allt och alla. Hon nästan skriker HEEJ till varenda person som går förbi och sen när folk börjar prata med henne så ignorerar hon de hahaha. Hon är väldigt social av sig och ändå stroppig. Melissa är bäst eller Issa som hon själv påstår att hon heter. Det är så kul att se att hon lär sig nya saker hela tiden för jag har ändå vart med henne ungefär en gång i veckan sen hon föddes för lite mer än 2 år sen. När man frågar hur gammal hon är så säger hon alltid dvå istället för två och så vill hon att man ska rätta till hennes fingrar så att hon också kan visa att hon är två år hahaha hon är en ängel <3


Igår så vaknade jag kl 8 på morgonen och trodde verkligen att jag skulle jobba. Jag skulle träffa chefen kl 10 och en kvart innan så messar han och säger att det inte blir något jobb. Jag blev skit irriterad för jag var helt klar och visste att jag inte skulle kunna somna om så jag messade Johanna och så åkte jag ner till stan och träffade henne. Vi köpte en hel del kläder (visar i ett annat inlägg) och åt i Cupido. Vi gick runt i stan och träffade på Peyman och var med henne en stund. När vi tröttnade på att vara i stan så åkte vi till Stenhagen och var hemma hos min morbror en stund och efter en timme ungefär så åkte vi till Rickomberga, hem till Athena. Athena var inte hemma så vi satt med hennes mamma Shirin och hon bjöd oss på kinesisk mat och vattenmelon. Athena och Sasha kom efter ett tag och då började hennes mamma spå oss. Det var inte så mycket nytt som jag fick veta men jag skriver om det i ett annat inlägg. 18.15 så tog vi bussen hem och jag var hemma kl 19. Var hemma i 20 min och sen så gick jag till centrum för att lämna några böcker och för att handla lite. Träffade på Peyman igen och var med henne och några andra en stund innan jag gick hem igen. Var hemma en stund och sen så promenerade jag till östra och träffade Jossra där och sen så promenerade vi hem till henne och jag var där i någon timme innan jag kom hem.

Idag är jag också ledig (vart ledig tre dagar i rad nu) men jag vaknade ändå tidigt. Det har blivit som en vana nu att sova tidigt och vakna tidigt men det är ändå skönt för man hinner med så mycket mer saker. Har ingen aning om vad jag ska göra idag men ska nog mest vara hemma och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0