24/7 - 09

Igår så jobbade jag och Johanna tillsammans i Enköpingsrondellen. Vi satt mitt i en rondell typ och det är bara bilar som åker förbi som sedan svänger in och köper jordgubbar. Johanna blev hungrig och pratade om mat hela tiden så att jag också blev hungrig. Närmaste restuarang låg ca 20 min bort så Johanna fick promenera dit längs bilvägen, köpa mat, och sedan promenera tillbaks med två kebabtallrikar i handen. Vi underhöll oss själva under hela dagen med att spela tre i rad, skriva en massa konstiga meningar på italienska och skriva en rolig ramsa om våran chef. När han sedan hämtade upp oss så åkte vi till McDonalds där han bjöd oss på mat och sedan så åkte vi hem igen till älskade Gottsunda.




Vi satt hemma en stund och sen så gick vi till Jazz och var där en timme. Gick förbi Ghada snabbt och lämnade ett paket jordgubbar och sedan så träffade vi Jossra och gick hem till henne.

Johanna sov här (hennes andra hem) och vi ska börja jobba om en timme ungefär. Idag får det svenska folket lön så idag kommer nog vara en riktigt bra dag fast det är dåligt väder. Nu ska vi äta frukost. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0