22/7 - 09

Jobbade i Stockholmsrondellen idag och Johanna kom efter ett par timmar med McDonalds mat och höll mig sällskap. Vår chef fyller år idag så vi köpte ett presentkort till honom för ryggmassage och han blev väldigt glad.

Idag läste jag ut den första Twilight boken, Om jag kunde drömma, och den var riktigt bra. Eftersom jag hade sett filmen, så visste jag allt som skulle hända, men det fanns också mycket i boken som inte fanns med i filmen, så lite annorlunda var det.


Efter att jag och Johanna hade jobbat klart så träffade vi Jasmin Khalifa och gick upp till mig och tog det lugnt och åt jordgubbar. Efter några minuter så kom även Sesen. Vi satt inne i köket och pratade en stund. När de gick så gick jag och Johanna hem till Jossra och jag kom nyligen hem. Har lite saker att fixa nu innan jag går och lägger mig, så jag borde nog börja göra det nu. Skriver mer imorn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0