19/7 - 09

Hej :) Igår så jobbade jag i Stockholmsrondellen och hela dagen var trög. Det var inte så många kunder som kom och försäljningen gick inte så bra heller. Efter jobbet så åkte jag hem, var hemma en stund och sen så kom Johanna och vi gick ut och då kom även Jossra och höll oss sällskap. Vi träffade två andra kompisar som jag inte har träffat ofta och vi hade skit roligt ihop. Kl 12 så var jag och Johanna tillbaks hemma hos mig. Vi kollade på tv och sen så somnade vi. Gårdagen var skit kul och verkligen en kväll jag aldrig kommer glömma.
Idag är vi lediga från jobbet eftersom det skulle regna egentligen, men det gör ju inte det, men skitsamma, skönt med en ledig dag i alla fall. Johanna åkte hem innan jag hann vakna så jag fick lite panik när jag inte såg henne här på morgonen haha :P 
Idag ska jag tillägna dagen åt att storstäda och senare ska jag nog hem till Jossra och bara ta det lugnt. Jag brukar bara ta ledigt från jobbet när jag har planerat att göra något speciellt, så det känns lite konstigt nu att ha ledigt och inte ha något planerat så idag ska jag bara ta det lugnt.
Ni får ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0