12/7 - 09

Igår så jobbade jag i Stockholmsrondellen och efter jobbet så träffade jag Nadia utanför Gottsunda centrum och vi gick till Burger Inn och åt. Efter maten så gick vi hem till Jossra där Aida var. Vi satt där en stund och sen så gick jag och Nadia hem till mig. Vi tittade på filmen Hooligans och runt halv 12 så åkte Nadia och jag somnade ganska direkt.

Jag och Nadia i Venedig <3


Jag ska jobba i Stockholmsrondellen idag också. Hoppas jag får sällskap från någon av mina morbröder när jag sitter där helt ensam och säljer jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Zahra

heej gumman, hur e det? länge sen, du verkar jobba för fullt aasså! haha e det inte jobbigt? :/ men d e bra, ja behöver oxå ett jobb fan, nu när det e fult väder.. haha ta hand om dig pusss <3

2009-07-13 @ 00:49:55
Postat av: Safi

Zahra: Hej :) Jodå det är bara bra hur är det själv?

Aa haha men vad gör man inte för pengar? :P

Nej, det är inte så jobbigt, de e ett riktigt latch jobb om man kan säga så, man sitter bara och väntar på att någon kund ska komma :)

Det är lite svårt att fixa jobb nu, men sök till nästa sommar i tid :)

Ta hand om dig med. Puss

2009-07-13 @ 09:59:29
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Zahra

Hehe jo det e bra tack :) aa ja vet, men hur mycket kommer få i slutet av månaden da?

aa ja vet, ska åka till gbg nu på fredag oxå så skulle inte hinna jobba. hare bäst pusss

2009-07-15 @ 17:08:32
Postat av: Safi

Zahra: Jag får pengarna direkt i handen i slutet av dagen :)

Vad roligt :D vad ska du göra i Göteborg?

Detsamma gumman pusss <3

2009-07-16 @ 09:45:36
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0