Kriget i Palestina

Nu har den här jävla ockupationen och massakern mot Palestina pågått snart i 16 dagar. 3681 personer har skadats och 854 människor har dött. Jag kan inte fatta hur Israel kan döda dessa oskyldiga människor, speciellt barnen, utan att ha ett dåligt samvete. Har alltid hatat Israel och kommer alltid att göra det. Och judarna är riktiga horungar som låter det här hända. 12 judar dog igår och hoppas att fler dör. Mitt hat blev mycket starkare för judarna efter att jag SJÄLV såg hur de behandlade människorna i Palestina senast jag var där, år 2005. En jude baxade min mobil och riktade ett vapen mot mig för att jag ville ha tillbaks mobilen. Vilken idiot gör så ?! De kollar ner på alla palestinier men mer än halva världen kollar ner på de. Judarna som inte tycker om ockupationen har mer makt än oss att stoppa kriget. De kan fan välja en ny regering när det blir nytt val, då kan de hjälpa till istället för att övertyga media om att de inte håller med regeringen och militären när de krigar. Hoppas verkligen att Israel utplånas från den här världen.

Jag har 6 mostrar, 2 morbröder, 4 fastrar, 3 farbröder och över hundra kusiner i Palestina nu som inte ens vågar gå ut. En av mina morbröder bor här i Sverige och han åkte dit för att ta hand om min mormor. Min mormor dog nyligen och han vill komma tillbaks men han kan inte. Här så kan du läsa en artikel om honom och hans familj som expressen har gjort. Jag är så orolig för honom och för resten av släkten som är där. Hoppas verkligen att min morbror kommer ut snart helt oskadd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0