Gästblogg: Madeleine

Hallå, hallå. Nu är det äntligen min tur att få äran att skriva i Safis blogg. Haha, jag skojade bara. Det är hon som har äran att jag skriver här. Hon har tur att jag gick med på detta...
Iallafall klagar Safi på att jag bara skriver negativa inlägg, så ska väl försöka vara lite happy i detta inlägg....

Igår var min premiär kväll på krogen, vilket var oerhört kul. Jag och en kompis åt på pizzeria med cider först. Sedan åkte vi hem till en annan kompis i stan och förfestade, det blev mycket av det goda vill jag lova. Vid kvart i elva kom en taxi och hämtade upp oss och körde oss till people. People var väldigt roligt, vi drack gröna x-cider. Det var mer kul att stora dansgolvet var öppet, där spelade de skön shake-musik så jag och mina kompisar dansade våra asses of, skit kul. Stod inte still en enda sekund av kvällen, eller förutom när jag rökte. Nej, sedan så träffade jag lite gamla kompisar vilket också var roligt. Vi åkte taxi till max vid halv två. Jag åt som vanligt en maxbox, mums. Väl hemma hos Kim sedan fanns Marcus & Chrissan. Vi drack mer och lyssnade på smurfhits och dansade lite muppigt. Vi lekte också med leksakerna vi fick i vår maxbox. Det var gosedjur, en räv och en ekorre. Jag döpte dem och så, kanske inte låter så roligt, men klockan fem på morgonen när man är lite lullig är det väldigt roligt. Det var skit roligt iallafall. Kom i säng klockan åtta och vaknade vi tio, så jag är på tipp-topp nu....

Ikväll så ska jag vara hos Rafif med Johanna, Safi, Kadir & Jossra. Kanske några mer, vet inte riktigt. Det ska iallafall blir väldigt roligt tycker jag. Mysigt att umgås med flickorna <3

Nej, nu så hoppas jag att Safi tycker det är lite roligare att läsa.
Om en vecka är det min fest och det ska bli skit roligt.

Om ni vill veta mer om mig så gå in på : www.mariaingridmadeleine.blogg.se 
Puss hej :D 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0