Gästblogg: Jossra

Tjaabba :D

Idag så har jag varit med Zelal och Jijan på stan, efter ett tag så gick vi till storken och myste hihi. Det var jätte trevligt faktiskt. Efter det så gick jag hem, och då kom älskade Safi hem till mig och hon är här fortfarande, för hon har saknat mig så otroligt mycket, men jag jag förstår henne. Vi sitter här och tar det lugnt bara, som vanligt hihi. Alltid lika roligt!


På måndag så ska jag börja praktisera på Flöjtens förskola. Jag längtar så jävla mycket, det ska bli såå kul!

Nu ska jag vara lite social med Safi.


Puss och hej, leverpastej !! :*


Kommentarer
Postat av: sefika

HAHAHA yeliz kmr hoppa på mig.. säg ingenting t henne så länge ja inte blir känd:p

2009-01-24 @ 00:07:43
URL: http://sefo.blogg.se/
Postat av: Safi

haha nej kmr inte säga till henne :P haha hon kmr bli besatt av den då :P

2009-01-24 @ 00:23:36
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0