Gästblogg: Jossra

Jag blir så jävla arg när jag ser hur vårat folk behandlas, verkligen ingen i hela världen förtjänar det här. De behandlar dom som om dom inte har något värde här i livet!
Har ni sett alla bilder och videon? Om inte, titta på dom och ni kommer att förstå varför man blir så jävla upprörd! Alla vi här palestinier och även alla andra som bryr sig, sitter bara och säger ja, det är så synd och en massa saker, precis som jag gör nu och det är det minsta vi kan och ska göra! Vi kan alltid börja med åtminstonde nånting, t.ex. med att bojkotta Israel!

Ni vet väl att det finns hundratals av saker som vi köper, som pengar går till dom och vad använder dom pengarna till tror ni? Jo, till vapen, vapen som dödar palestinierna, alla oskyldiga människor. McDonalds, varje lördag så går deras pengar till Israel, och hur vet vi att det bara är på lördagar? Det finns massor av saker, nästan all läsk, alla jaffa  produker också! Det är 22 arabländer, med MILJONER människor, Israel hade gått i KONKURS om alla verkligen sluta köpa saker.

Det här gäller inte bara araber utan alla, jag förstår inte hur folk ens kan vara på deras sida, jag säger inte det här för att jag själv är palestinie, utan det handlar om vilket land som helst! Det är mitt hemland och jag har aldrig varit där i hela mitt liv, och gissa en gång varför... Jo, för dom där idioterna sitter och dödar alla där borta.

Jag tänker iaf absolut inte låta mina pengar gå till något de äger, aldrig i livet att jag ''ger'' pengar till israeler för att de ska köpa vapen, och alla ni där ute som ska köpa cola, fanta, gå till McDonalds på lördagar, tänk på det här, vad dom gör med det palestinska folket... När jag pratar om Israeler så är det självklart inte alla jag menar, utan de som verkligen är på arméns sida och stödjer dom och håller verkligen med allt som gör!



Kolla på det här klippet, vad som har hänt med den lilla pojken...



Deras användande av vit fosfor, något ämne som är olagligt och som bränner ner hus och civila människor!

Kommentarer
Postat av: Wafa

Ohhh jävla idiotjävlar!

2009-01-13 @ 00:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0