Gästblogg: Jossra

Hejsan :D
Gissa vem det är haha, jo det är Jossra haha.
Just nu så sitter vi hemma hos mig och vi har precis kommit från centrum, där vi handlade och så..

Är det bara jag som längtar till sommaren? Det är så tråkigt med det här vädret,
man blir bara deppig och tråkig och så finns det verkligen ingenting att göra. Jag önska jag kunde
resa bort från den här landet till något fint land, med en massa fina stränder där man kan sola och bada :( Ja, jag får väl drömma mig bort antar jag...

Wafa, tänk om vi skulle resa till Libanon i sommar? åååhh.
Något som verkligen får mig att längta till sommaren, är att jag ska fylla 18 år! :D hihi
Nu kommer ni att må dåligt av att se denna bild...

Inte så pjåkigt, va?


Kommentarer
Postat av: Wafa

Jaaa verkligen, I wish! Vi ska faan dit, och då jävlar ska vi härja hahah

2009-01-13 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0