Gästblogg: Johanna & Madeleine

Hej allesammans :) Vi kom nyss hit, alltså nio på morgonen. Den ni? ojoj vi älskar verkligen att vara med Safi, eller så om sanningen ska fram så är det hon som älskar att vara med oss ( Speciellt mig JOHANNA ) hon tvingade typ hit oss imorse tihi. Nu har jag varit sjuk i en vecka så ja har saknat Madde&Safi mycket, mina två bästa vänner så söta å rara haha.
Menmen vi börjar klockan ett idag så vi ska vara här ett tag, men vi är ju alltid här så dt är inte så konstigt de här är vårat andra hem. I sommar ska vi bygga en koja på balkongen som vi kan bo på haha de ni ;)  skulle ni också vilja va HAHA.
Japp, nu är det Madde... Det var länge sedan vi var här allesammans. En liten återförening. Och jag har ocså saknat lilla Johanna när hon har varit sjuk. Snart är det sportlov och då ska vi ha en repris från i sommras. Safi ska skicka ut killarna och vi ska ha en uppesittarn natt med massa filmer, chips & kladdkaka. Vi ska vara vakna hela natten och målet är att vara vaken ett helt dygn. Det kommer bli skoj, vi har alltid rolit tillsammans. Snart ska jag gå & sminka mig och kanske byta om, ska fråga Safi & Johanna om hjälp. Ser lite ut som en luffare idag. Och vet ni? Om exakt en vecka är jag 18 år det är inte fy skam och festen närmar sig med stormsteg också. För att göra Safi glad kanske jag ska göra enchiladas. Vi får se... Jag har moussat Safis hår nyss så att det blir lockigt och fint tills dagen. Är lite avis på henne eftersom hon ska på bio ikväll, tror jag iallafall,. haha. Men egentlige vad kan bio mäta sig med en hockey match? Jo, jag ska på hockey ikväll med min pojkvän. Kul... Eller inte, kallt men men...
Nu är det Johänna igen, ojoj va roligt mina flickor ska ha ikväll bio och den andra mysa med sin pojke själv ska ja sitta hemma i min ensamhet och vila upp mig så jag blir helt frisk, suuck va tråkit... föresetn jag har kommit på vad jag ska hitta på till Maddis födelsedag en liten hemlis ;) (hoppas hon inte hörde när ja berätta till Safi bara )

tjingeling på er allihopa hoppas ni får en bra dag i denna kalla vinterdag.
Pussillipuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0