8/1 - 09

Första skoldagen idag var bra, det var kul att träffa alla igen :)
Efter skolan så ringde Jossra så jag gick ner till stan för att träffa henne. Wafilistus kom också senare. Vi gick in till Gina Tricot och H&M och kollade lite på kläder och sånt. Köpte en brun väska från H&M som ser exakt ut som min svarta väska :P Wafa och Jossra hade arabiska kl 17 så jag åkte hem. Gick till centrum för att köpa några mediciner till min mamma från apoteket, gick hem och lämnade grejerna och gick ut igen för att träffa en kompis och sen så träffade jag Aida och gick tillbaks till centrum för att handla lite mat. Aida följde med mig hem och hon gick precis. Är så trött, det är bra att jag bara sov 2 timmar inatt för nu kommer jag ha lätt för att somna ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0