8/1 - 09

Så nu är jag i skolan. Det känns konstigt men ändå bra. Jag hade verkligen skit svårt för att somna igår, gjorde allt förutom att sova. Satt till klockan 2 på natten och letade efter en massa Au Pair erbjudanden, och så skrev jag under 4 stycken blanketter om att jag ska få mer information om Au Pair jobb som jag ska skicka in idag. Efter det så kollade jag på Förhäxad som brukar visas på tv3 på nätterna. Jag kommer ihåg när jag var liten så var jag helt jävla besatt av den serien. Jag kunde allting om de och var medlem på flera fan sidor. Jag ville till och med ha 4 döttrar och de skulle få heta Prue, Piper, Phoebe och Paige. Så besatt var jag av serien !! När Förhäxad hade gått slut så var jag helt pigg så jag smsade med en hel del människor tills jag kl 4 på morgonen lyckades somna. Vaknade klockan 6 idag, har alltså bara sovit i 2 TIMMAR, så gissa om jag är trött !?



Så här ser mitt nya schema ut. Jag kommer läsa psykologi på tisdagar och onsdagar :D ser verkligen framemot det för jag tycker sånt är skit kul. Det enda jobbiga med det här schemat är att jag slutar sent på fredagar men annars så ser jag framemot den här terminen. Det kommer vara jobbigt med nya prov och sånt och kommer till och med ha nationella prov på Matte B snart, den 10 februari, om en månad. Det positiva är att vi ska få åka till ITALIEN den här terminen, jag längtar verkligen !!

Kommentarer
Postat av: ssara

haha nämen så var det med mig åxå, med förhäxad!

2009-01-08 @ 20:35:56
URL: http://watchout.blogg.se/
Postat av: Safi

Det var när jag var i din ålder jag kollade mest på Förhäxad, så du är fortfarande LITEN Sara !!

2009-01-08 @ 21:35:14
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0