5/1-6/1 - 09

Innan jag gick hem till Yeliz så gick jag förbi Rojda en stund. Det var länge sen jag träffade henne så jag passade på när jag väl var i Östra Gottsunda. Var där en halvtimme sen så gick jag till Yeliz som bor i gården bredvid.



Vi lagade mat, lekte med Melissa och pratade om allt möjligt. Melissa är så jävla rolig och envis. Hon blir verkligen skit sur när hon inte får som hon vill. Hennes favorit mening är I KILL YOU, och så ska hon kolla argt och viska samtidigt medans hon säger det. Främlingar skulle säkert bli rädda för henne :P

Vi kollade även på filmen 13 going on 30.



Handlingen:
 Kvällen innan hon fyller 13 år önskar sig den småtöntige Jenna Rink ett nytt liv. Mirakulöst nog så slår hennes önskan in och hon förvandlas till en vacker och framgångsrik ung kvinna med en egen lägenhet och massor av coola prylar. Men frågan är om det räcker för att göra Jenna lycklig?

Medans jag kollade på filmen så ringde min pappa mig och sa att jag skulle komma till min kusin som bor i gården bredvid efter att filmen var slut så att han skulle kunna skjutsa hem mig, så jag gick dit efteråt och satt där i en timme, och nu har jag precis kommit hem.

Har fixat 2 biobiljetter till, den här gången från min bror Murad, så jag och Jossra ska gå på biopremiären av filmen Bröllopsduellen den 16 Januari. Det kommer bli kul :)

Kan inte fatta att det bara är 3 dagar kvar tills skolan börjar igen. Det känns inte ens som om det har varit något lov alls. Tiden går så jävla fort.


Kommentarer
Postat av: ssara

haha den filmen är inte alls bra!

2009-01-08 @ 20:16:40
URL: http://watchout.blogg.se/
Postat av: Safi

Jo den är skit bra :D

2009-01-08 @ 21:35:41
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0