4/1 - 09

Innan jag somnade inatt så kollade jag på filmen This Time Around



Handlingen:
När Melissa var 14 år gammal så gillade hon en kille i skolan som heter Drew. När han får veta om det så dissar han henne framför alla och skämmer ut henne.
11 år senare så möts de igen, men han känner inte igen henne. Han visar ett intresse för henne och de börjar dejta varandra. Hon vill hämnas på honom för det han gjorde mot henne i skolan, men hennes plan går inte som hon förväntar sig...


Johanna kom hit kl 14 idag och väckte mig, hon var kvar i en timme sen så drog hon till Reshwan.
Har bestämt mig för att bara stanna hemma idag för att visa min pappa att jag FAKTISKT kan vara hemma en hel dag utan att gå ut :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0