30/1 - 09

Igår i skolan när vi hade idrott så lekte vi catch the flag och det var skit kul för jag blev aldrig tagen :D Athena ville ta cp bilder som vanligt  så jag tänkte visa de för er :) Hon ser ut som en kanin på den andra bilden :P haha


Efter skolan så åkte jag hem till Yeliz i Östra Gottsunda. Vi åt och jag lekte lite med gullungen Melissa och så gick vi hem till Rojda och var där en liten stund.


Min pappa kom och hämtade mig kl 8 och hemma så försökte jag arbeta med min samhällsjuridik analys men det gick inte så bra. Vi har fått flera artiklar om Arboga fallet och så ska vi analysera de men det är inte så lätt.



Idag så började jag 10.50 och första lektionen slutade kl 12, och nästa lektion skulle börja 15 så jag gick till stan med Athena. Köpte en ny maskara (Loreal Volume Collagene) och present till Madde sen så åkte jag till min morbror Rasmy i Gottsunda och hämtade Rawia. Vi gick till centrum och köpte Dumle klubbor. Rawia satt i hennes vagn och på vägen hem så gick vi ner för en nedförsbacke och då säger:

Rawia: Jag kommer lamla här
Jag: Nej Rawia du kommer inte ramla.
Rawia: JOO JAG KOMMER LAMLA.
När vi väl kom ner från nedförsbacken så vänder Rawia sig om och är helt överlycklig och säger
Rawia: Tafi jag lamlade inte :D

Vi gick hem till mig och lämnade grejerna jag köpte från stan och sedan tillbaks till min morbror. Igår var det 40 dagar sen min mormor dog så vi ska äta middag idag hela släkten där. Just nu så är jag hemma men ska gå tillbaks till min morbror snart och det är nog där jag kommer tillbringa hela min dag. Ska försöka smita ut därifrån senare för att träffa Jossra. Har inte träffat henne nu på flera dagar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0