26/1 - 09

Slutade 14.20 idag från skolan och då gick jag, Johanna och Sesen till stan. Sesen skulle in till Darkwell för att fråga om något och jag ville kolla efter en present till Madde men hittade inget speciellt. Efter Darkwell så åkte vi tre tillbaks till Gottsunda, hem till mig. Jag lagade mat och så åt vi. När vi hade ätit och var mätta så gick jag och Johanna till centrum för att handla och Sesen stannade kvar hemma hos mig med Rafa och flätade hennes hår. I centrum så träffade vi Rafif och Kadir i Burger Inn och så träffade vi Jossra inne i Willys (det är hennes favoritaffär :P). Vi köpte hårfärg till Johanna för jag hade lust att färga hennes hår. Valde kastanjebrun färg fast jag ville ha en chokladbrun färg men jag hittade ingen fin. När vi hade handlat klart så gick vi tillbaks hem till mig och efter en stund så kom Jossra, och efter ytterligare en stund så kom Rafif, Sanna och Kadir. Jag färgade Johannas hår och resultatet blev jättefint i alla fall. Ni får se en bild på det snart :) Tjejerna drog innan kl 21, gick in och duschade och kollade sedan på Lipstick Jungle och nu så ska jag gå och lägga mig, är skit trött. Tur att jag har en liten sovmorgon imorn i alla fall :)

 
 


Här ser ni resultatet av Johannas nya FINA hårfärg :D


Kommentarer
Postat av: Rafif

aa de var jättefiiiiint men man ser mig i bakgrunden ännu finare

2009-01-27 @ 13:59:18
Postat av: Jossra

HAHAHA sköön

2009-01-28 @ 23:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0