25/1 - 09

Träffade Jossra idag, vi skulle gå till hennes syster Abir och ta ut hennes ungar, men vi träffade Abir vid hennes gård. Hon tvättade så vi följde med henne till tvättstugan och hjälpte henne vika kläderna. När vi var klara så gick vi och lämnade kläderna och hämtade Lilian och Nora. Fick se deras lillebror idag för första gången, han sov men han var sååå söt mashallah :)

 

Jossra, Lilian och Nora gick till centrum för att köpa godis och jag gick till Ghada för att hämta bebisen, sen så träffades vi allihop hemma hos Jossra igen. Jossras mamma är helt besatt av bebisen för att han liknar Yossry när han var liten :P





När vi "tröttnade" (:P) på att vara hos Jossra så gick jag och bebisen till affären där jag träffade Gona. Köpte godis till han för 90 kr (han är bortskämd) och sedan så gick vi till min morbror Rasmy där min mamma var. Min moster och Raed kom också, och så fick vi kolla på en massa bilder som min morbror hade tagit från Palestina. Kom precis hem och nu är Ghada och bebisen här :) Rami och Rawia har åkt tillbaks till Gävle nu men de kommer komma tillbaks på torsdag för då har det gått 40 dagar sen min mormor dog så hela släkten och några andra ska samlas och äta middag tillsammans då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0