24-25/1 - 09

När jag var hos Rafif tidigare idag så messade Tagreed mig och sa att hon var på väg hem till oss med Adam och hennes pappa så det var bara att springa hem och vänta på att de skulle komma. Hade inte träffat henne på över 3, 4 månader så det var trevligt att träffa henne igen :) Hon ska börja i samma skola som mig nästa termin så då kommer jag få träffa henne hela tiden :D Här är en bild på Tagreed.



Efter att de drog hem så gick jag förbi min morbror Rasmy och satt där med hans fru Hana. Rami som är 3 år var på lite dåligt humör så jag lät han ta kort med min mobil på Rawia medans hon sov, så han blev skit glad och då ville han helt plötsligt ta kort på allt och alla. Minneskortet blev fullt så han track på radera och råkade radera en hel del av mina bilder. Tur att jag har alla bilder på datorn för annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort med honom. 
           
 
Hana på bilden :)

När Rawia vaknade så ville hon hem till mig för att träffa min mamma så jag tog med henne en stund hit. Var här hemma i en halvtimme sen så gick vi tillbaks till min morbror. Satt där en stund sen så gick jag och träffade Sesen. Hon följde med mig hem och flätade lines på halva sidan av mitt hår och plattade den andra halvan och hon drog precis hem. Är skit trött så jag ska gå och lägga mig nu :) Skriver väl mer imorn. Puss

Rawia nyvaken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0