23/1 - 09

När jag kom hem från skolan så gick jag förbi Jossra en stund och var där. Sen så åkte hon till Storken i stan och jag gick hem till min morbror Rasmy. Rami och Rawia är så söta. När jag skulle gå så sprang Rawia efter mig och sa snälla mat ro7 (snälla gå inte) och så höll hon på och pussade på mig hela tiden, så jag stannade kvar och försökte få henne och tänka på något annat så att jag kunde smyga ut utan att hon såg mig.




Kom precis hem och Jasmin, Amelie och Sesen kommer hit snart för att fixa sig sen så ska vi alla dra tillsammans till festen med Mohamed och Chris.

Chris heter Christopher Nilsson egentligen och han är halv kurd :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0