18/1 - 09

Har varit hemma hela dagen idag och pluggat och kollat på tv. Gick en snabbis till centrum bara med Jossra för att handla. När jag kom tillbaks hem så kollade jag på filmen Chasing Liberty. Min morbror Mahmoud och hans fru Saeda är här så jag ska vara lite social nu :)

Chasing Liberty

Handling:
Anna
är presidentens dotter och ständigt omgiven av livvakter som hindrar henne från att ha ett normalt tonårsliv. Allt Anna vill är att bli förälskad och få göra samma saker som sina vänner. På besök i Europa smiter Anna från vakterna och beger sig iväg på en resa genom Europa tillsammans med sin nyvunne vän Ben, men Anna anar inte att Ben bär på en hemlighet som kan förstöra allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0