17/1-18/1 - 09

Här är en bild på kokosbollarna jag och Johanna bakade idag, och så en bild på Johanna efter att hon hade rullat alla bollar i kokos :P Jag tvättade hennes hår idag, OCH jag är sämst på att tvätta hår, så det slutade med att hela hennes tröja var jätte blöt haha, så nu kmr hon säkert aldrig låta mig göra det igen :P :P

 

Efter att vi hade bakat så började tjejerna komma. Jasmin kom först, och sen Jossra, Peyman och Rojda. Vi kollade på filmen Jersey Girl. När den hade gått slut så kom Rafif. HON SKA ALLTID KOMMA FÖRSENT! men hon hann med den andra filmen Gigli. Det var en trevlig kväll :)

 
 

Jersey Girl

Handlingen:
Ollie Trinkie
(Ben Affleck) har allt en man kan önska sig - en framgångsrik karriär, ett fint hem, en sprillans ny bil, en vacker hustru (Jennifer Lopez) och ett barn på väg. När hans fru dör i barnsäng förändras dock hans liv för gott. Han tvingas överge sitt gamla bekymmersfria liv på Manhattan för en betydligt enklare tillvaro som ensamstående förälder i förorten.

Gigli
 


Handlingen:
Smågangstern Larry Gigli (Ben Affleck) får i uppgift av maffian att kidnappa den utvecklingsstörde brodern till en mäktig åklagare. Han tycker att det låter lätt som en plätt. Det till synes enkla uppdraget visar sig dock vara svårare än han någonsin kunnat drömma. Han blir nämligen riktigt förtjust i sitt kidnappningsoffer och - som om inte det vore illa nog - faller han som en kägla för sin lesbiska medhjälpare, den fenomenalt vackra Ricki (Jennifer Lopez).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0