16/1 - 09

Har precis kommit hem från skolan. Här kommer lite bilder från idag

 




Johanna råkade spilla saft över bordet, hon är så klantig av sig :P

 

När jag kom hem från skolan och gick in i mitt rum så var det här det första jag såg :D :D :D Min syster ska sälja kakor och godis åt henne klass. När jag gjorde det, då jag gick i 8an tror jag, så brukade jag alltid öppna varje burk och ta en kaka och sen stänga den, och ingen märkte något. Så det första Rafa säger när jag kommer in är: LOVA ATT INTE ÖPPNA BURKARNA MEDANS JAG SOVER !! HAHAHAH. Det är klart jag inte kommer att göra det.... :P haha

Vi ska ta bussen till stan om en timme. Hoppas filmen är bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0