12/1 - 09

Naturkunskap B provet idag var verkligen skit svårt. Gissade på de flesta frågorna för det var verkligen inte en enda fråga som jag var 100 % säker på. Nästa prov är Matte B och det ska jag ha på onsdag. Jag suger på matte B och har fått IG på de 2 proven vi hade förra terminen, så jag har världens press på mig att klara det här provet för att kunna få G som slutbetyg. Räknade ut idag att det bara är 8 matte lektioner kvar på Matte B kursen sen så är jag klar, för kursen går slut i början av februari och det kommer avslutas med ett nationellt prov. Kommer aldrig mer gå på en matte kurs igen under hela mitt liv. I slutet av 1:an så valde jag Matte C men valde att ta bort det för att jag tyckte att Matte B var tillräckligt svårt och jag är så glad för att jag valde att ta bort det då jag gjorde det, så att det inte skulle vara försent.

Nu ska jag gå till centrum och handla lite matvaror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0