11/1 - 09

Har Naturkunskapsprov imorgon på morgonen så har pluggat hela dagen förräns Rafif kom. Hon fönade mitt hår och jag vill bara varna alla som känner henne att:
LÅT RAFIF ALDRIG FÖNA ERAT HÅR OM NI INTE VILL BLI BRÄNDA MINST 50 GÅNGER !!
När jag plattar mitt hår eller fönar så brukar jag alltid använda hår produkter som skyddar mot värmen för jag är så rädd att det ska bli mer slitet än vad det redan är.


Sunsilk - Blow drying aid använder jag innan jag fönar håret.



L'oréal paris - Studio Hot Straight använder jag innan jag plattar håret.



Och Tony & Guy - Tame It Serum använder jag alltid efter jag har plattat eller fönat håret.

De här 3 produkterna är riktigt bra och de sliter inte på håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0