The Eye

Kollar på filmen The Eye just nu. Jag är en sån som hatar skräckfilmer men den här filmen har jag viljat se länge nu bara för att det är Jessica Alba som har huvudrollen i filmen och den är inte så läskig som jag trodde att den skulle vara, bara lite.. men det är inte så farligt..



Handlingen:

Sydney Wells (Jessica Alba) är en framgångsrik konsertviolinist, som mirakulöst får synen tillbaka efter en hornhinnetransplantation. Men operationen medför inte bara förmågan att kunna se igen - snart börjar oförklarliga bilder och skrämmande figurer att dyka upp runt henne. Är det en bieffekt eller håller Sidney på att bli sinnesjuk? Själv har hon en egen teori; på något sätt har hennes nya hornhinner öppnat dörren till en värld på andra sidan, en värld som bara hon kan se..


Kommentarer
Postat av: Madde

Safi, det är dålig uppdatering idag vafan... Du vet att jag måste få läsa fler inlägg om dagen i din blogg. Mitt liv du vet? Ajabaja!!!

2009-02-21 @ 15:46:44
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Madde: haha och självklart så ska du kommentera min blogg medans jag skriver ett inlägg som vanligt :P

2009-02-21 @ 15:52:22
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0